Transparency Myanmar

transparency.myanmar@gmail.com

International media (1)

Snapshot of the item below:
International media (1)

ဘာသာျပန္သတင္းမ်ား

(The Korea Herald မွ 2 Feb 2014 ရက္စြဲပါ “Lotte Beverage enters Myanmar” သတင္းကို ဘာသာျပန္ဆိုပါသည္)

(Bernama မွ 30 Jan 2014 ရက္စြဲပါ Myanmar gets first national mobile money service ကုိဘာသာျပန္ဆုိသည္)


ျမန္မာေစ်းကြက္သို႔ Lotte Beverage ဝင္ေရာက္လာ

(The Korea Herald မွ 2 Feb 2014 ရက္စြဲပါ “Lotte Beverage enters Myanmar” သတင္းကို ဘာသာျပန္ဆိုပါသည္)

ကိုရီးယား Lottee သည္ Pepsi Co အတြက္ ပုလင္းသြတ္သူအျဖစ္ ျမန္မာအေဖ်ာ္ယမကာ ေစ်းကြက္သို႔ ေျခခ်လိုက္ၿပီဟု ကုမၸဏီ က ယခင္အပတ္က ေျပာၾကားသည္။

ကိုရီးယားႏုိင္ငံ၏ နံပါတ္ ၅ အႀကီးဆံုး ေကာ္ပေရးရွင္း Lotte ၏ စားေသာက္ကုန္၊ အေဖ်ာ္ယမကာ အုပ္စု Lotte Chilsong Beverage ဖက္စက္ ကုမၸဏီ ဖြ႕ဲစည္းျခင္း အခမ္းအနားကို ရန္ကုန္ထရိတ္ဒါးဟိုတယ္တြင္ ဇန္နဝါရီလ ၂၉ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ အခမ္းအနားသို႔ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းမွ ပုဂၢိဳလ္မ်ားအပါအဝင္ Lotte ႏွင့္ MGS မွ အႀကီးတန္း တာဝန္ရွိသူမ်ား စုစုေပါင္း ၁၅၀ ခန္႔ တက္ေရာက္ခဲ့သည္ဟု ကုမၸဏီက ေျပာၾကားသည္။

“အေရွ႕ေတာင္အာရွရဲ႕ မဟာဗ်ဴဟာေျမာက္ ေနရာမွာ တည္ရွိတယ္လို႔ ဆိုႏုိင္တဲ့ ျမန္မာႏုိင္ငံဟာ ႀကီးမားတဲ့ အလားအလာ ရွိေနပါတယ္။ Lotte ဟာ ၆၄ ႏွစ္ၾကာ စားေဖ်ာ္လုပ္ငန္း အေတြ႔အႀကံဳ၊ ကၽြမ္းက်င္မႈေတြကို အသံုးျပဳၿပီး ေတာ့ ျမန္မာေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္ႏုိင္လိမ့္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္” ဟု Lotte ဥကၠဌ ရွင္ေဒါင္ဘင္ က အခမ္း အနားတြင္ ေျပာၾကားသည္။

Lotte က ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ ျပည္တြင္း Myanmar Golden Star က ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ထည့္ဝင္ထားေသာ ေဒၚလာ ၈၁ သန္းတန္ ဖက္စက္ ကုမၸဏီသည္ ကမာၻ႕အခ်ိဳရည္ ကုမၸဏီႀကီး Pepes Co အတြက္ အခ်ိဳရည္ ပုလင္းသြတ္သူ ျဖစ္လာေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။ ႏွစ္စဥ္ ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ ႀကီးထြားေနေသာ ေဒၚလာ သန္း ၁၅၀ တန္ ေစ်းကြက္ အတြင္းသို႔ Pepsi Cola 7 Up Mirinda ႏွင့္ အခ်ိဳရည္ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ကို ကုမၸဏီက ျဖန္႔ျဖဴးသြားမည္ဟု သိရသည္။

Lotte သည္ MGS ကုမၸဏီ